Historia marki Agent Provocateur

Historia Marki Agent Provocateur
Źródło: agentprovocateur.com

Agent Provocateur to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek odzieżowych na świecie, produkująca bieliznę dla kobiet. Fascynującą, z rockową nutą, charakterną, na różne okazje. To co ich wyróżnia, to nieszablonowe podejście do projektowania bielizny, nowatorskie pomysły, najwyższej jakości materiały- tu nie ma kompromisów! Obecnie marką zarządzają kobiety, bo któż wie więcej o potrzebach kobiet niż one same?! Do tego dochodzi jeszcze charyzmatyczna przywódczyni, która wyprzedza trendy. Historia marki Agent Provocateur zaczyna się w latach 90. ubiegłego wieku w Wielkiej Brytanii. Jest niezwykle ciekawa i pełna zwrotów akcji.

Bielizna Marki Agent Provocateur
Źródło: agentprovocateur.com

Z jednego sklepiku z bielizną w ciągu niespełna 30 lat powstaje wielka marka odzieżowa, która znana jest w każdym zakątku świata. Jak to się stało, że Agent Provocateur jest dziś synonimem luksusowej bielizny?

Od sklepu przy Broadwick Street do międzynarodowej sławy

Firma Agent Provocateur rusza z ofertą w 1994 roku, sprzedają bieliznę w sklepie przy Broadwick Street. Zakłada ją małżeństwo Joseph Corre i jego żona Serena Rees, a ich obecność w branży odzieżowej, modowej nie jest przypadkowa, bo mamą Josepha jest Vivienne Westwood. Jej nazwisko fanom mody punkowej, rockowej i nowej fali jest doskonale znane. W 2022 roku projektantka mody została przez Sky Arts umieszczona na 4. pozycji najbardziej wpływowych artystek w Wielkiej Brytanii w ciągu ostatnich 50 lat.

Kombinezon Agent Provocateur
Źródło: agentprovocateur.com

Joseph Corre po mamie miał zmysł artystyczny, moda była mu bliska i podobnie jak jego mama dobrze czuł się we własnym biznesie. To on projektował bieliznę i nadał firmie ton. Droga, którą przebyła jego firma przypomina historię Versace.

Na fali

Rok 2007 był przełomowym dla małżeństwa i ich biznesu. Niestety ich związek nie przetrwał, a 80% udziałów firmy kupił Fundusz Private Equity 3i. Kwota, jaką zapłacili, wynosiła 60 mln funtów. Do 2009 roku sklepy marki Agent Provocateur zostały otwarte w Dubaju, Stanach Zjednoczonych, Hongkongu i Rosji.

Bielizna Urodzinowa Agent Provocateur
Źródło: agentprovocateur.com

10 lat po sprzedaży udziałów, firma została przejęta przez Four Holdings. Ostatnie lata to historia marki Agent Provocateur biegnąca w myśl dalszej ekspansji. Obecnie produkowana przez nich bielizna jest do kupienia na całym świecie przez sklep internetowy.

Charyzmatyczna i kreatywna dusza na stanowisku kierowniczym

Kobietom uwielbiającym luksusową bieliznę to nazwisko z pewnością nie jest obce. Sarah Shotton, bo o niej mowa, od 2010 roku stworzyła kobiecy świat bielizny. Jedną z najlepiej rozpoznawanych marek odzieżowych na świecie. Bieliznę pożądaną przez kobiety bez względu na szerokość geograficzną.

Bielizna Agent Provocateur
Źródło: agentprovocateur.com

Marka należy do kultowych i chętnie wybieranych przez kobiety w Wielkiej Brytanii. Płeć damska docenia ją za odważne podejście do tematu bielizny, za wychodzenie poza schematy i idealne kroje, które świetnie leżą, bez względu na typ sylwetki.

Bielizna Agent Provocateur to pomysł na trafiony prezent, a jeśli nie znasz wymiarów, to wręcz bliskiej kobiecie kartę podarunkową. To zawsze będzie trafiony, luksusowy prezent dla kobiety.

Historia marki Agent Provocateur pisana przez gwiazdy z pierwszych stron gazet

Firma słynie z prowokacyjnych i odważnych filmików z popularnymi kobietami w roli głównej. W pamięć zapadły krótkometrażowe filmy z Kylie Minogue i Kate Moss. Natomiast aktorek i modelek promujących bieliznę od brytyjskiej marki było znacznie więcej. Daisy Lowe, Maggie Gyllenhaal to kolejne popularne kobiety, które założyły bieliznę Agent Provocateur, by ją promować.

Kobiety kobietom oferują luksusowe rozwiązania na co dzień, na ważne okazje i do sypialni oraz ot tak, by czuć się silną kobietą, wyzwoloną, piękną, bez względu na wiek i wymiary.

Logo marki Agent Provocateur

Logo Agent Provocateur
Źródło: logos-world.net

Marka ma bardzo proste i charakterystyczne logo. Płynie z niego elegancja, szyk, gust i luksus. To nazwa firmy napisana pismem spencarian. To charakterystyczne pismo używane do korespondencji biznesowej od połowy XIX wieku i pierwsze trzy dekady XX wieku w Stanach Zjednoczonych.

Logo to kolejny etap historii marki Agent Provocateur, bo nie od początku tak wyglądało. Dziś to logo to synonim luksusowej bielizny.

Romantyczna i kusząca

Każda kolejna kolekcja od Agent Provocateur odkrywa nowe karty. Marka udowadnia, że bielizna ma wiele odsłon, od romantycznej, przez kuszącą, po okazjonalną (np. urodzinową). W ofercie luksusowej marki są zarówno komplety subtelne i delikatne, jak i prowokacyjne, ale wszystko w dobrym guście. Agent Provocateur choć słynie z kontrowersyjnych filmów, to każdy komplet bielizny od nich ma w sobie elegancję.

Luksusowa Bielizna
Źródło: agentprovocateur.com

W ofercie są również: stroje kąpielowe, ubrania (m.in.: sukienki, spodnie, swetry), jedwabne piżamy i akcesoria jak pończochy oraz akcesoria ślubne, które idealnie dopełnią stylizację ślubną.

Luksus dla ciała i ducha

Luksusowa bielizna sprawia, że kobieta czuje się bardziej kobieco. Wykonana z wysokiej jakości materiałów jest przyjemnym dotykiem dla ciała. Agent Provocateur tworzy bieliznę z najwyższej jakości materiałów i dbają o każdy detal. Przyjemnie jest nosić ekskluzywną bieliznę na co dzień, bo pewność siebie rośnie.

Wyjątkowe produkty, od wyjątkowych kobiet dla każdej kobiety- tak można podsumować markę Agent Provocateur. A prawie 30 lat na rynku świadczy o jakości ich produktów i o tym, że kobiety uwielbiają ich bieliznę.