“Calvins or Nothing”- sportowcy w roli głównej
Luksusowa marka Calvin Klein znana jest ze sprzedaży wysokiej jakości sportowej odzieży. Z uwagi na to do wielu swoich kampanii reklamowych zaprasza znanych sportowców. Robi to aby promować swoje produkty w kontekście aktywności fizycznej, zdrowego stylu życia i sportowego ducha. Kampanie te mają więc na celu połączenie wizerunku marki z wartościami i aspiracjami związanymi ze sportem. “Calvins or Nothing” to kolejna próba tej koncepcji. Kampania koncentruje się promocji linii bielizny z udziałem uznanych nazwisk w dziedzinie sportu. Ma na celu podkreślenie zarówno estetyki, jak i funkcjonalności bielizny, przekazując jednocześnie wizerunek pewności siebie, energii i aktywnego stylu życia.
Wyglądaj i czuj się dobrze
Marka doskonale wie, jak budować pozytywny wizerunek na rynku. Pragnie robić to kojarząc swoje produkty z aktywnością fizyczną, sukcesem i determinacją, które sportowcy reprezentują. Tego rodzaju współprace przyczyniają się do kreowania mocnej więzi między marką a konsumentami, którzy identyfikują się z wartościami, jakie reprezentują osoby silnie związane z pracą fizyczną. Jak wspominaliśmy to nie pierwsza z kampanii, które te wartości chce popularyzować. Calvin Klein w mistrzowski sposób ukazuje piękne, umięśnione ciała ubrane w swoją subtelną i podkreślającą sylwetkę bieliznę.
Calvin Klein jest znany z ikonicznej kampanii “My Calvins” z 2019 roku, w której celebryci, w tym sportowcy, pozują w bieliźnie marki. W kampanii tej wystąpili m.in. tenisiści, koszykarze, piłkarze czy surferzy, tak jak Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry i inni. Marka była także oficjalnym partnerem odzieży sportowej dla Major League Soccer (MLS), amerykańskiej ligi piłki nożnej. W ramach tej współpracy stworzyła kampanie z udziałem piłkarzy, takich jak David Villa czy Graham Zusi.
“Calvins or Nothing”- czego możemy się spodziewać?
Najnowszą kolekcję reklamują twarze Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi i Mary Fowler. To, co łączy wymienione powyżej kobiety to fakt, że są wszystkie profesjonalnymi piłkarkami. Wszystkie pięć zawodniczek odnosi sukcesy w świecie piłki nożnej kobiet i reprezentuje swoje kraje na arenie międzynarodowej. Choć pochodzą z różnych krajów (Morgan z USA, Kelly z Anglii, Dali z Algierii, Iwabuchi z Japonii, Fowler z Australii), mają wspólną pasję do futbolu i są znane z ich umiejętności, talentu i zaangażowania w rozwój piłki nożnej kobiet.
Sama kampania, uwieczniona przez Briannę Capozzi, przenosi nas w intymną sferę każdej kobiety, ukazując ich niezachwianą pewność siebie i zmysłowość. Przez wykorzystanie ekspresyjnych zbliżeń i pełnych kadrów, Capozzi podkreśla także różnorodność i wielowymiarowość każdej jednostki. Celebruje zarówno ich siłę, jak i wrażliwość, które są istotnymi elementami tej kampanii.
Kampania uwieczniła obsadę Calvina Kleina w nowoczesnej bieliźnie bawełnianej. Wszystko to w połączeniu z prostymi, wysokimi spodniami jeansowymi, które nawiązują do klasycznych, prostych i szerokich fasonów z lat 90-tych. Dodatkowo, nie brakuje przyciętych i klasycznych kurtek typu trucker, które dodają charakteru całej stylizacji. Podkreślono również charakterystyczne koszulki z logo marki, które stanowią nieodzowny element każdej wypuszczanej kolekcji. “Calvins or Nothing” już wkrótce pojawi się w kanałach społecznościowych Calvin Klein, a także w atrakcyjnych lokalizacjach na całym świecie.
Zostaw komentarz