Florence Pugh ambasadorką Tiffany & Co

Florence Pugh Ambasadorką Tiffany & Co
źródło: footwearnews.com

W ostatnim czasie dwudziestosiedmioletnia Florence Pugh nie może opędzić się od błysku fleszy. Brytyjska aktorka ma na swoim koncie udział w najnowszym filmie Christophera Nolana ,,Oppenheimer”, który od swojej premiery dwa tygodnie temu stale zbiera genialne opinie. Jednak jej rola okazuje znacząca się także poza branżą firmową. Do współpracy zaprosił ją bowiem renomowany amerykański luksusowy jubiler i specjalistyczny sprzedawca. To już więc oficjalne- Florence Pugh ambasadorką Tiffany & Co.

Kobiecy duch marki

Na przestrzeni lat Tiffany & Co. kojarzone było z wieloma ikonicznymi momentami w popkulturze. Ich flagowy sklep na Piątej Alei w Nowym Jorku, często nazywany “Flagowym Sklepem Tiffany’ego,” stał się symbolem luksusu i romantyzmu. Marka dba również o nieskazitelny wizerunek i rozważnie podejmuje współpracę z gwiazdami. Florence Pugh jest jednak znakomitym przykładem dla wielu kobiet. Rola Amy March w adaptacji “Małych kobietek” przyniosła jej międzynarodową sławę i nominację do Oscara w kategorii Najlepsza Aktorka Drugoplanowa.

Wschodząca Gwiazda Kina Florence Pugh Ambasadorką Tiffany & Co
Wschodząca gwiazda kina Florence Pugh ambasadorką Tiffany & Co
źródło: glittermagazine.co

W najnowszym filmie ,,Oppenheimer” aktorka wciela się w uwodzicielską psychiatrkę zakochaną w głównym bohaterze. Młoda, utalentowana, wschodząca gwiazda kina wszelakiego zaprezentowała swoją postać po mistrzowsku zyskując uznanie całego świata. Nic dziwnego, że Tiffany& Co zdecydowało się mianować ją nową twarzą swojej marki. “Jestem podekscytowana, mogąc ogłosić tą współpracę” – napisała Pugh na Instagramie. “Równie wyjątkowy dzień podczas kręcenia tej kampanii, ponieważ wciąż ukrywałam wtedy moje ogolone włosy. Dziękuję za pozwolenie mi na bycie sobą“.

Florence Pugh ambasadorką Tiffany & Co i ich wyjątkowej biżuterii

Swoich ambasadorów marka zaprosiła do współpracy przy okazji zaprezentowania najnowszej kampanii wprowadzającej rozszerzenie ich powszechnie znanej kolekcji Tiffany Lock. Tiffany Lock to wyjątkowy element z bogatą historią sięgającą początków firmy w 1800 roku. Te kłódki, z charakterystycznym emblematem Tiffany’ego miały pierwotnie funkcję praktyczną, ale z czasem przekształciły się w symbol miłości i zaangażowania. Pary zaczęły wymieniać się nimi jako dowodem swoich uczuć, a z biegiem czasu stały się synonimem nierozerwalnych więzi między zakochanymi.

“Cieszymy się, że możemy zaprezentować nowe wyrażenia motywu Tiffany Lock” – powiedział Alexandre Arnault, wiceprezes wykonawczy Tiffany & Co. “Nasi Ambasadorzy Domu prezentują nowe projekty w kampanii, która jest zakotwiczona w idei miłości, która jest kluczowa dla DNA naszej marki od momentu jej założenia w 1837 roku”. Rozszerzona kolekcja skierowana jest więc do wszystkich płci i oferuje różnorodną gamę biżuterii, w tym wisiorki, pierścionki, kolczyki i bransoletki. Każda gwiazda kampanii jest prezentowana w najnowszych projektach Lock, z których każdy nosi potężny symbol reprezentujący nierozerwalne więzi. Niewątpliwie mianowanie Florence Pugh ambasadorką Tiffany& Co było świetnym zabiegiem marketingowym marki, która podobnie jak aktorka chce szerzyć pozytywne wartości we współczesnym świecie.

Nowa Twarz Florence Pugh Ambasadorką Tiffany & Co
Nowa twarz- Florence Pugh ambasadorką Tiffany & Co
źródło: tatlerasia.com