Luksusowa walizka za ponad 10 tysięcy. Rimowa x Aimé Leon Dore

Rimowa2
fot. rimowa.com

Pod koniec maja w sklepach pojawi się limitowana edycja luksusowych walizek, wyprodukowanych przez markę należącą do LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) – niemiecką Rimowę. Dwuczęściowa kolekcja wyszukanych kufrów powstała we współpracy z inną marką branży luksusowej, Aimé Leon Dore. W zależności od modelu, za walizkę Rimowa x Aimé Leon Dore będzie trzeba zapłacić między 10 a 15 tys. złotych.

Młoda nowojorska marka połączyła siły z niemieckim producentem ponadczasowych klasyków w świecie walizek. Ze świeżego podejścia amerykańskiego Aimé Leon Dore i pełnego doświadczenia kunsztu marki Rimowa powstały unikatowa kolekcja kufrów podróżnych.

Walizka Rimowa x Aimé Leon Dore sprawia wrażenie znakomicie prezentującej się, ale również solidnej, torby bagażowej. Z zewnątrz ciemnozielona z subtelnymi elementami w kolorze złotym oraz skórzanymi uchwytami i wykończeniami. Od środka wyściełana brązowo-kremowym nylonem – charakterystycznym wzorem przedstawiającym asortyment starożytnych greckich symboli oraz kolorystyką typową dla amerykańskiej marki.

Oprócz walorów estetycznych walizka zachowuje aspekty techniczne, za które Rimowa jest doceniania przez klientów od dekad. Kufer wyposażono w zamki zatwierdzone przez TSA, elastyczne przegrody i teleskopowe uchwyty, by wymienić tylko kilka – kabina Rimowa x Aimé Leon Dore wykorzystuje patentowaną technologię wielokółkową, ułatwiając bezwysiłkowe przemieszczanie bagażu.

Walizka Rimowa x Aimé Leon Dore

W komplecie ze skórzanymi naszywkami z logo Rimowa x Aimé Leon Dore, luksusowa walizka Rimowa x Aimé Leon Dore będzie dostępna w sprzedaży detalicznej już od 31 maja 2024 roku.

W zależności od modelu walizki Rimowa x Aimé Leon Dore będą kosztowały między 2 670 dolarów, a 3 880 dolarów – czyli od 10 500 do 15 000 złotych.

Rimowa to niemiecka marka luksusowych walizek, założona w 1898 roku. Firma słynie z innowacyjnych rozwiązań, takich jak pierwsza walizka wykonana z lekkiego aluminium w 1937 roku, a także z charakterystycznego żebrowanego wzoru, który z czasem stał się jej znakiem rozpoznawczym.

Aimé Leon Dore to nowojorska marka odzieżowa, założona w 2014 roku przez Teddy’ego Santisa. Znana z unikalnego połączenia klasycznego stylu z nowoczesnymi elementami, marka szturmem podbiła rynek i zyskała uznanie w świecie mody. Oprócz Rimowej Aimé Leon Dore współpracuje m.in. z popularną marką odzieży sportowej New Balance.